Ultra Trail Barcelona – #Run

Cursa: Ultra Trail Barcelona – Maraton
Data: 25.03.2017
Detalii: 42.7 km cu aprox 1500+ diferenta de nivel
Finish: 6h3min
Quote: „Am terminat maratonul de la Londra in acelasi timp cu un tip care avea un frigider in spinare. Tot atunci a venit si unul imbracat in rinocer” (alergatoare din Africa de Sud domiciliata in Londra).
Trebuie sa recunosc ca am avut ceva emotii. Am uitat atmosfera asta de concurs montan, sentimentele amestecate de pe traseu si euforia finish-ului dupa cateva ore de efort. Cred ca am uitat un pic despre cum este sa-ti traiesti weekend-urile prin pasiuni si nu doar prin activitati acceptate si impartasite de majoritate. E chiar misto sa si traiesti din cand in cand 🙂
Proba de maraton din cadrul UTBCN presupune un track destul de accesibil si ar putea fi considerat un bun inceput pentru orice sezon competitional. Urcarile sunt cat de cat scurte iar coborarile alergabile in mare. Trebuie sa fii atent, sa belesti ochii si sa nu te agati in pietre. Sunt multe pietre.
17310092_1474079052623465_3524788986927546799_o

Ready to rumble..

17636914_1589577804416535_6398228335273671591_o

#MurdariaNuFaceBine

Apoi, ar mai fi „marea urcare”. O gluma. Un drum forestier alternat cu ceva plat si apoi o juma de ora mai „salbatic”… un fel de Pestera – Babele mai relaxat. Asta o zice un baiat care nu a mai fost la munte in ultimii doi ani si nici nu a prins anul acesta un volum mai mare de 35 km plat / saptamanal. Traseul e alergabil iar spaniolii stiu asta. S-a alergat mult plat si la vale, mai incet sau mai tare, dupa posibilitati, dar s-a alergat. Eu personal nu aveam asta in plan dar gandul ca fie nu bifez timpul limita pentru CK2 si CK3 fie ca raman printre ultimii si desumfla astia poarta de finish m-a facut sa incerc a ma tine dupa gagii din jurul meu. Le-am mai aruncat cate un „io chero pasar” pe coborari, ca se miscau ca gastele, dar i-am si lasat pe urcari sa o ia inainte desi ritmul lor de alergare era uneori mai slab decat ritmul meu de mers.
Am fost oarecum dezamagit la km 42 cand mi-am dat seama ca ar mai fi cam 1 km din cursa si doar 3 minute pana in bariera personala de 6 ore. Eu sunt inca la taguri cu #cincipemie asa ca m-am resemnat. Poate daca nu stateam prea mult in checkpointuri, poate daca nu erau baltile alea pe traseu care sa ma faca sa caut rute prin boscheti, poate ca daca nu aveam pojar cand am fost mic poate alta data.. #csf ? #ncsf !
17635232_1589577741083208_4571633705835568321_o

#LiveMyDreams

Ce mi-am mai propus pentru anul acesta?
1. Semimaraton International – Cluj Napoca
2. Proba Scurta Cozia Trail Run
3. Semimaraton Ciucas x3
4. Maraton Piatra Craiului.
4 gânduri despre “Ultra Trail Barcelona – #Run

  1. Pingback: Barcelona – Love BCN | Cu rucsacul in spinare

Lasă un răspuns

