Cum sa alergi o cursa fara sa dormi înainte – Bucharest Half Marathon 2015

Cu doua saptamani inainte, atunci cand m-am inscris la Semi Bucuresti, nu stiam care va fi programul de dinainte de cursa. Dar nici nu-mi imaginam ca va fi atat de incarcat pe cat a fost. Asa a aratat saptamana mea pre-cursa:

Miercuri – lucru continuu – ora de culcare 24:00 [6 ore somn]

Joi -lucru continuu -ora de culcare 4:30 AM [5.5 ore  somn]

Vineri – lucru continuu – ora de culcare 6:00 AM [4.5 ore somn]

Sambata – lucru continuu – ora de culcare 4:20 AM [ 3 ore somn]

Duminica – ce sa vezi, avem de alergat 21 de km….

Cu cat se apropia cursa, cu atat aveam mai mult de lucru si mai putin timp pentru somn. Sambata am tot oscilat intre a participa sau nu. M-am gandit sa incerc sa dau cipul cuiva care vrea/poate sa alerge sau poate doar sa ma duc dimineata sa-l predau si sa ma intorc. M-am culcat fara sa stiu cu exactitate daca voi participa sau nu. Dimineata m-am trezit la 7.20, desi alarma incepuse sa sune din 5 in 5 minute incepand cu ora 7. Am reusit cumva sa ies din casa la 7:45 si am alergat spre metrou. Echipata de concurs, urma sa iau startul. Am mancat o banana in timp ce imi faceam incalzirea alergand de la Unirii pana la start.

Anul asta 21 de km a devenit distanta de antrenament, am avut deja 3 long run-uri de asfalt de 21 de km. Intr-un fel stiu ca ii pot face si asta ma relaxeaza. Imi dau muzica la maxim si alerg pur si simplu. Fara sa vad in jur, fara sa ascult, fara sa ma intereseze ca sunt intr-un concurs. Nu am nici un target, oricum sunt prea obosita sa am unul. Intr-un fel cred ca am dormit in alergare sau am alergat in somn…asa am simtit acest semi. Ma bucur insa ca l-am facut. Chiar si cu 12 minute mai slab decat anul trecut. 🙂

11248255_1614479955434538_7271341797420739302_n

foto @ Radu Cristi

Timp final : 2:09:21 Loc 1561/2610 la general si 215/623 la feminin.

Multumesc Aqua Optima pentru inscrierea in concurs!

Cristina,

2 gânduri despre “Cum sa alergi o cursa fara sa dormi înainte – Bucharest Half Marathon 2015

  1. Bravo Cris! Important e ca desi obosita/stresata ai avut puterea sa iesi la alergat. Iti dai seama cat de usor o sa fie cand o sa fii mai relaxata?

Lasă un răspuns

