Cos de cumparaturi

In curand se fac 8 luni de cand am renuntat la carne (cu exceptia pestelui). Daca in primele luni am dat iama in carbohidrati (asta pentru ca in prima faza ai impresia ca nu ai ce sa mananci sau ca singurele feluri de mancare pe care le poti consuma merg cu paine), cu timpul mesele noastre au devenit tot mai variate, am facut cunostinta cu alimente pe care inainte nu le gustasem si am incercat feluri de mancare extrem de gustoase.

A fost o perioada lunga in care am experimentat multe. In continuare nu simtim lipsa carnii, nu ne simtim lipsiti de energie si da, avem ce sa mancam 😀

Cel mai mult insa ma incanta modul in care perceptia mea asupra meselor zilnice s-a schimbat. Cosul de cumparaturi costa in continuare la fel dar arata complet diferit.

Astazi, in drum spre casa m-am oprit la cumparaturi. Fara lista facuta de acasa si oarecum infometata, am facut totusi alegeri echilibrate.

IMG_20150324_122712

Continut: tagliatelle cu spanac, tagliatelle cu busuioc, ciuperci, ardei copti, orez brun, linte verde, amestec seminte, faina integrala de secara, banane, salata verde, andive, lamai, gulie, mandarine, seminte de susan, ardei iute, ceapa verde, sfecla rosie.

Cumparaturile sunt pentru o saptamana, in conditiile in care mai aveam in frigider niste peste congelat si o punga de legume tot congelate. 🙂

Cristina.

Lasă un răspuns

