Ecomarathon 2011 – Ce-ar fi de n-ar mai fi?

mergem undeva mai in spate, nu de alta dar e mai confortabil sa stii ca ai depasit 1-2 oameni decat sa stii ca te-au depasit vreo 500.

se pleaca incet, 5-6-700 de oameni cati or fi fost se pun in miscare la un semn; e frumos ca e soare si toata lumea zambeste. alergam lejer incercam sa respiram si sa ne intram in ritm (n-am avut niciodata un ritm al meu dar suna bine)

1-2-3 km se termina asfaltul, incepe urcarea; 9.5 km/h pana aici, undeva in jur de 7.5 km/h cand terminam prima urcare. poteca mica, oameni multi, stau cuminte in ritmul lor (ca tot nu am unul al meu);

urmeaza cativa km de plat, la vale si plat din nou; incerc sa alerg dar imi e lene.

ma ajunge Irina si tipa la mine: „hai bogdane, hai !” ; in secunda 2 ma depaseste… pfff

trag putin dupa ea, macar sa schimbam 2-3 vorbe ; 13-14-15 km/h e viteza acuma si uimitor ma simt bine. Trag mai mult oxigen decat am chef dar e ok.

portiune de plat, iarba, iar n-am chef si o las pe irina in fata; in scurt timp o pierd din vedere.

e o simpla stare de spirit, ooooo

km 9: checkpoint, niste banane, 2 mere, 1 pahar de sponser si plecam mai departe. urmeaza ceva asfalt la vale si apoi drum de tara plat … bucegii sunt minunati; iarba e verde, un nene vinde 1500 m^2 de teren, oare care o fi pretul ?

se fac poze, hai fie de la mine… ma pun in miscare sa arat frumos;

Plec la peste, lalalalala

ultimul deal, ca la tataie la tara. toti se inconvoaie iar de sus se aude un „hai ca greul a trecut, e ultima urcare”; Bai , esti nebun? deja se termina joaca?? 😦

in drepta bucegii, putin mai jos casute frumos construite pe un teren etajat;

ultima coborare, abrupta, dura.. merg pe de-a dreptul si depasesc tot ce intalnesc, sar in asfalt si dunga ! stiu ca finishul e aproape, aud din spate un alt „haide ! haide ! nu te lasa acum ! „. Trag cat pot de tare si termin; 1h57′

un post anemic, stiu..

Precum atitudinea mea in ultimul timp,

Imi pare rau

Bogdan,

Lasă un răspuns

